کد خبر: ۱۰۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با تعیین مهلت دو هفته‌ای خطاب به دستگاه اجرایی تأکید کرد: برنامه‌های عملیاتی خود برای اجرای طرح جدید جمع‌آوری معتادان متجاهر برای ارسال به مرکز جهت تأمین اعتبار ارائه دهید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی‌الله حیاتی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در اجرای طرح جدید جمع‌آوری معتادان متجاهر، اولویت، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان باید دستورالعمل‌های بهداشتی برای جمع‌آوری معتادان متجاهر توسط نیروی انتظامی را مشخص و در اختیار آنان قرار دهد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: بعد از اعلام دستورالعمل‌های بهداشتی، نیروی انتظامی استان باید تجهیزات موردنیاز خود را اعلام و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آن را تأمین کند.

حیاتی گفت: باید زیرساخت‌های لازم بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی آماده شود و مراکز قرنطینه و کمپ‌ها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی هستند تا بعد از آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی بر اساس سیاست‌های کشور به جمع‌آوری معتادان متجاهر مبادرت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار