کد خبر: ۱۰۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، موسی خلیل‌اللهی، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی افزود: این واحدها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان دارای مشکلات عدیده مالی و اداری یا ورشکسته بودند که با نظارت و حمایت اداره تصفیه و ورشکستگی شهرستان تبریز، احیا و به چرخه تولید بازگردانده شدند.  

به گفته وی با احیا و نجات این تعداد واحد تولیدی از بیکاری تعداد ۴۲۴ نفر کارگر در آذربایجان شرقی جلوگیری شد.  

خلیل اللهی ‌اظهار کرد: ایجاد و اشتغال و جلوگیری از بیکاری کارگران واحدهای تولیدی یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین کارکردها و رسالت‌های مجموعه‌های قضایی و دادگستری استان است، بر همین اساس دادگستری آذربایجان شرقی در صورت بروز مشکلات برای واحدهای تولیدی به سرعت وارد عرصه شده تا از بیکاری افراد جلوگیری شود چون این موضوع تبعات بسیار زیان بار اقتصادی و اجتماعی دارد.  

وی ادامه داد: کارگران واحدهای یاد شده باسابقه و دارای مهارت فنی بالا بودند، این شرکت‌ها به صورت اجاره به مدیران دارای اهلیت واگذار شده و به چرخه تولید بازگشتند.  

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اضافه کرد: حمایت از تولید داخلی و اشتغال برای کارگر ایرانی و تلاش در راستای جهش تولید از مهم‌ترین وظایف مسئولان و مردم است و در این راستا دستگاه قضایی با تمام توان در خدمت بخش تولید و قشر کارگری است.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار