کد خبر: ۱۰۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
شورای مشورتی آموزش سندیکای بیمه گران ایران با هدف توسعه برنامه های آموزشی صنعت بیمه با حضور دکتر سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، دکتر کریمی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با حضور مدیران موسسات آموزشی و نمایندگان پژوهشکده بیمه با تاکید بر وظایف آموزشی سندیکا و اهمیت این موضوع در فصل جدید فعالیت های این نهاد صنفی گفت: صنعت بیمه در تمامی ارکان شامل سطوح مدیریتی و کارشناسی شرکتها، کارگزاران، نمایندگان فروش و ارزیابان خسارت باید خود را به علم روز مجهز کرده و برنامه های آموزشی مختلفی را اجرا نماید.
دبیرکل سندیکا با اشاره به مشکلات پیش آمده در اجرای برنامه های حضوری آموزشی موسسات با توجه به شیوع بیماری کرونا، ادامه داد: در این شرایط، نیاز است آموزش های مجازی توسعه یابد و درخواست داریم مجوزهای لازم در اسرع وقت صادر شود و درصورتیکه موانعی نیز وجود دارد؛ سندیکا آماده همکاری و پیگیری همه جانبه است.
در این نشست نمایندگان موسسات آموزشی فعال در حوزه صنعت بیمه به بیان دغدغه ها، موانع کاری، نقطه نظرات خود جهت توسعه فعالیت های آموزشی پرداختند.
همچنین در این جلسه جهت توسعه فعالیت های آموزشی، نیازسنجی و طراحی دوره های مورد نیاز صنعت بیمه مقرر شد، " شورای مشورتی آموزش" متشکل از 5 نفر منتخب موسسات آموزشی، نماینده شورای مشورتی شبکه فروش سندیکا، دبیرکارگروه شبکه فروش سندیکا، نماینده پژوهشکده بیمه و با مسئولیت دبیر کمیته آموزش سندیکای بیمه گران ایران تشکیل و فعالیت خود را آغاز کند.
گفتنی است، در این نشست دبیرکل و اعضای کمیته آموزش سندیکا، جمعی از نمایندگان موسسات آموزشی فعال در حوزه آموزش بیمه و نمایندگان پژوهشکده بیمه حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: