کد خبر: ۱۰۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:
سنندج – فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‌ها در مبارزه با کرونا و هدایت افکار عمومی گفت: رسانه ها نقش آگاهی بخشی خود را نسبت به تهدید کرونا به خوبی ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدصادق حسینی بعد از ظهر امروز شنبه از دفتر استانی خبرگزاری مهر کردستان بازدید کرد و با خبرنگاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه بحران کرونا یک مسئله منطقه ای و محلی نیست، بلکه بحرانی جهانی است، اظهار داشت: علیرغم اینکه تمام دنیا با این ویروس درگیر هستند اما می بینیم که رسانه های بیگانه و ضدانقلاب روزانه ده ها خبر از وضعیت ایران در این بحران انتشار میدهند که عمده آنها نیز دروغ است.

وی افزود: خوشبختانه در این جنگ نرمی که دشمنان ما باز هم علیه ما به راه انداختند با توجه به اینکه رسانه های کشور نقش و تاثیرگذاری خود را در مبارزه با کرونا ایفا کردند، نتوانستند به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: خوشبختانه رسانه‌ها از جاذبه و ظرفیتی که داشته‌اند در این موضوع به خوبی استفاده کردند و در بحث کنترل و جلوگیری از انتظار این ویروس اقدامات رسانه ها بسیار مؤثر بود.

سردار حسینی یادآور شد: شیوع ویروس کرونا با وجود تمام مشکلاتی که در کشورمان ایجاد کرد، اما باعث انسجام ملی و فعال‎سازی ظرفیت‎های مردمی شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیت رسانه های انقلابی در استان کردستان، افزود: خبرگزاری مهر در کنار سایر رسانه ها انقلابی در استان به بهترین شکل ممکن در راستای اطلاع رسانی خدمات نظام تلاش کردند.

وی با تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری مهر و فعالیت این رسانه در استان کردستان، افزود: انتظار داریم که همچنان خبرگزاری مهر و سایر رسانه هایی که در دوره انقلاب اسلامی را دارند در راستای اطلاع رسانی شفاف و درست به مردم تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: