کد خبر: ۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
عضو هیأت مدیره مخابرات تهران:
غلامرضا شیدایی افزود: امسال ۳۱۰ میلیارد تومان برای توسعه دیتا و شبکه سرمایه‌گذاری می‌کنیم و ظرفیت را از ۴۰۰ به ۶۰۰ گیگابیت بر ثانیه می‌رسانیم.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی مخابرات، غلامرضا شیدایی گفت مخابرات تهران در سال 92، 247 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش دیتا و شبکه داشته که برابر 68 درصد رشد نسبت به سال 91، است.

وی افزود: با این سرمایه‌گذاری در طول یکسال اخیر، بیش از مجموع 10 سال گذشته پهنای باند اینترنت این شرکت افزایش داشته است.

او عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال 1393، سرمایه‌گذاری برای توسعه دیتا و شبکه در مخابرات استان تهران به 310 میلیارد تومان افزایش یابد که با این سرمایه‌گذاری‌ها ظرفیت شبکه از 400 به 600 گیگابیت می‌رسد.

عضو هیئت مدیره مخابرات استان تهران ابراز کرد: بر این اساس تمام نیازهای پهنای باند اپراتورهای تلفن همراه در کشور مانند همراه اول، ایرانسل، رایتل و سایر اپراتورها درشبکه استان تهران را پاسخگو خواهیم بود.

شیدایی یکی از اهداف برنامه توسعه در شرکت مخابرات استان تهران را بروزرسانی تلفن ثابت و واگذاری ADSL دانست و گفت: در بخش دیتا نیز اهدافی چون ایجاد جاذبه در ارایه سرویس ADSL، ماندگاری و وفاداری مشترکان دنبال می‌شود.

او خاطر نشان کرد: برای ایجاد جاذبه در ارایه خدمات ADSL مخابرات، قصد داریم با باندلینگ سرویس حوزه Voice و data افزایش سرعت اینترنت را بالا برده و با ارایه خدمات ارزش افزوده سرویس متفاوتی را نسبت به سایر اپراتورها ارایه کنیم.

وی در خصوص ماندگاری مشترکان نیز گفت: شرکت مخابرات می‌بایست با تقویت امور پشتیبانی و خدمات پس از فروش، اعتماد در مشترکان خود را بالا برده و باعث ماندگاری و وفاداری آنها به برند مخابرات شود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار