کد خبر: ۱۰۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳

 
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم از سوی این اداره کل در مراکز درمانی استان خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به منظور بهره‌مندی کادر درمانی و بیماران از فضایل ماه مبارک رمضان با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌‌های مشترکی تدارک دیده  تا در مراکز درمانی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی قبل از نماز مغرب در نمازخانه یا سالن اجتماعات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که امکان برگزاری مراسم دارند، محفل انس با قرآن کریم برگزار شود.  
وی هدف از این کار را حاکم کردن فضای قرآنی در مراکز درمانی عنوان و خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان‌‌ها با مدیریت مراکز درمانی مکاتبه شده که در صورت موافقت هر مرکز درمانی، محفل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد.
وی بیان داشت: محافل انس با قرآن کریم در مراکز درمانی گیلان در زمانی کوتاه قبل از اذان و همراه با همسرایی اسما الحسنی و قرائت قرآن کریم انجام می‌شود تا به نحوی به کادر درمان امید و پیام همدلی و همراهی داده شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود‌: در برخی از شهرستان‌ها پس از طرح محافل انس با قرآن کریم از کادر درمانی با ضیافت افطاری پذیرایی خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار