کد خبر: ۱۱۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه_ مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه ای ناپایدار به جو منطقه گفت: وزش باد شدید و رگبار باران برای استان پیش بینی می شود.

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی سامانه‌ای ناپایدار از اواسط وقت امروز تا اواخر وقت فردا جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: به دنبال این وضعیت در برخی ساعات شاهد وزش باد شدید و رگبار باران و گاهی رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: این شرایط سبب غبارآلود شدن هوا به ویژه در نواحی غربی استان خواهد شد.

خسروی گفت: بارش که طی ساعاتی از وقت فردا در منطقه اورامانات و در نیمه شرقی استان نمود بیشتری دارد، در برخی نقاط با رگبار تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب همراه است.

این مسئول عنوان کرد: همچنین از روز پنجشنبه تا پایان هفته در حالی که به تدریج بر دمای هوا افزوده خواهد شد، پدیده قابل ذکری برای جو استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی بیان داشت: روز شنبه نیز با گذر موجی کم دامنه از جو استان شاهد وزش باد نسبتاً شدید و رگبارهای موقت و پراکنده باران خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مرکز استان بین ۱۲ و ۲۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود، گفت: همچنین در این بازه زمانی سومار با ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و حمیل و کوزران با ۵ درجه خنک‌ترین نقاط استان بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار