کد خبر: ۱۱۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
صندوق تأمين خسارتهاي بدني به عنوان يکي از بخشهاي حاکميت و حلقه اي از زنجيره اقتصادي و اجتماعي صنعت بيمه چهار گام اساسي در همراهي با شعار سال 99 را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارتهاى بدني کشور، سال 1399 توسط مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به نام سال "جهش توليد" نامگذاري شد. اين مهم به عنوان راهبرد اصلي تمام بخش هاي اقتصادي، اجتماعي و... مي باشد. لذا جهت امکان دفاع تمام عيار و صيانت از مرزهاي کشور، توجه به اين اهداف و راهبردها به عنوان اولويت کشور که هم راستا با چشم انداز و برنامه هاي تبيين شده دولت مي باشد، بيش از پيش براي همه سازمان ها از جمله صندوق و همچنين آحاد جامعه ضروري است. بنابراين صندوق تأمين خسارتهاي بدني به عنوان يکي از بخش هاي حاکميت و حلقه اي از اين زنجيره اقتصادي و اجتماعي صنعت بيمه خود را مکلف مي داند که هم راستا با تکاليف قانوني خود، در مسير اين راهبرد کلان، با انجام وظايف حمايتي و اجتماعي به گروه هدف در چهار بخش مستقل:
1- توجه به فرهنگ سازي قانون بيمه شخص ثالث در امر کاهش تصادفات رانندگي بمنظور حفظ سرمايه انساني کشور و بخش مولد اقتصاد، پيگيري خواهد شد.
2- براي ارائه خدمات سريع به گروه هدف جهت بازگشت سريع سلامت و حرکت آنها به سمت چرخه هاي توليد کشور براي انجام راهبرد جهش توليد ملي، گام بردارد.
3- کشور ما در حال جنگ اقتصادي است، لذا ايفاي نقش و انجام وظيفه به سهم خود در اين نبرد و پيروزي بردشمنان با توسعه و رونق اقتصادي کشور يک ضرورت اجتناب ناپذير است.
4- در صندوق با ارتقاء فعاليت ها، اصلاح و بهبود فرآيندها در جهت ايفاي نقش بهتر، خدمت رساني به مردم و ... در تحقق جهش توليد نقش آفريني خواهيم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: