کد خبر: ۱۱۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
سردار عباس یوسفی در ادامه جلسه هماهنگی برای ساخت یادمان شهدای گمنام شهر دارخوین با حضور در این یادمان و تقدیم شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

ادای احترام مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به شهدای گمنام شهر دارخوین

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز (پنجشنبه) و در ادامه جلسه هماهنگی برای ساخت یادمان شهدای گمنام شهر دارخوین با حضور در این یادمان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی که به همراه مسئولین منطقه در این مراسم معنوی حضور یافت به قداست و مظلومیت شهدای گمنام اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی به هر که می‌خواهد عزت بدهد چنان این مسیر را برایش هموار می کند که به یک معجزه شبیه می‌ماند.

وی افزود: چه قدر انسان سراغ دارید که صاحب شوکت و مقام و منصب و ثروت هستند که کسی تنها چند روز پس از مرگ شان نمی‌داند که چه برسرشان آمده است و یا کجا دفن شده‌اند اما همین شهدای گمنام و همین فرزندان پرافتخار اما بی نام و نشان روح‌الله در هر کجای این مملکت که دفن شدند به لطف پروزردگار صاحب عزت و مقبره و استقبال گسترده مردم قرار گرفتند و این حکمت بزرگ بهترین نام برای شهدای گمنام است.

دارخوین شهری در بخش مرکزی شهرستان شادگان در استان خوزستان است که میزبان 2 شهید گمنام شده است. شهدایی که طرح ساخت یادمان آن‌ها بزودی وارد مرحله اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار