کد خبر: ۱۱۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه استان کردستان از برگزاری نماز جمعه این هفته در دهگلان خبر داد.

حجت‌الاسلام سعید عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: شهرستان‌های بانه و دهگلان در استان کردستان جزو شهرستان‌های سفید اعلام شده‌اند که می‌توان نماز جمعه در آنها برگزار کرد.

به گفته وی، براساس تصمیم‌گیری مسوولان شهرستانی، نماز جمعه این هفته در بانه برگزار نخواهد شد.

سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه استان کردستان ادامه داد: نماز جمعه این هفته تنها در دهگلان و آن هم با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: یک موضوع مهم که باید نمازگزاران مدنظر داشته باشند، اینکه استفاده از سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه مسجد جامع امکان‌پذیر نیست و نمازگزاران باید ضمن رعایت فاصله اجتماعی، برای شرکت در نماز جمعه از ماسک هم استفاده نمایند.

عسگری اذعان داشت: در صورتی که بخاطر رعایت فاصله اجتماعی فضای داخلی مسجد جا برای شرکت‌کنندگان نباشد، استفاده از فضای بیرونی مهیا خواهد شد و این موضوع تعبیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری نماز جمعه در سایر شهرستان‌ها نیز تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم.

امام جمعه دهگلان نیز به خبرنگار فارس گفت: برای برگزاری نماز جمعه این هفته در دهگلان اطلاع‌رسانی لازم در فضای حقیق و مجازی انجام شده است.

ماموستا عبدالسلام محمدی افزود: خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهگلان کوتاه خواهد بود ضمن اینکه مردم نیز حداقل 10 دقیقه قبل از اذعان وارد مسجد شوند که خدای ناکرده مشکلی برای فردی پیش نیاید.

انتهای پیام/2330/71

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار