کد خبر: ۱۱۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
شهردار منطقه چهار مشهد از پلمپ 11 مورد انبار ضایعات از ابتدای سال جاری در سطح این منطقه با دستور و هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا غلامی با بیان مطلب فوق گفت: برخورد قانونی با مشاغل آلاینده، مزاحم و پرخطر در راستای حمایت از حقوق شهروندان و جلوگیری از آلودگی های بهداشتی و زیست محیطی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

شهردار منطقه چهار مشهد ادامه داد: با ساماندهی این مشاغل علاوه بر تاثیر مثبت در افزایش زیبایی بصری شهر و کاهش هزینه های مدیریت شهری، سطح رضایتمندی شهروندان نیز ارتقاء می یابد.

وی با اشاره به صدور اخطاریه و پلمب انبارهای ضایعات سطح منطقه، اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده تخلفات مشاغل مزاحم و طی مراحل قانونی، با استناد به بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، پلمپ 48 مورد انبار ضایعات در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه چهار مشهد خاطرنشان کرد: طی یک ماه گذشته هفت انبار ضایعات از این تعداد پلمب شده و مابقی نیز در حال اجراست، همچنین 11 مورد از این انبارها منزل مسکونی است که برای 6 مورد مجوز ورود از مقام قضایی برای تخلیه اخذ شده است.

گفتنی است؛ به منظور ساماندهی مشاغل مزاحم با هرگونه آسیب و پیامدهای ناشی از فعالیت های واحدهای تولیدی، توزیعی، صنعتی و خدماتی که با ایجاد آلودگی های بهداشتی، صوتی، بصری، زیست محیطی، شیمیایی و بروز مشکلات ترافیکی در سلامت جسمانی و روحی شهروندان اختلال ایجاد می کنند براساس ضوابط و مقررات رفتار قانونی می شود.

انتهای پیام/ 70071

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار