کد خبر: ۱۱۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به آماده‌باش هلال‌احمر این استان در پی وقوع زلزله شب گذشته گفت: تیم‌های ارزیاب به فیروزآباد اعزام شدند.

صارم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به زلزله شب گذشته در شهرستان فیروزآباد اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله 4 ریشتری در ساعت یک و 46 دقیقه بامداد امروز تمام نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر لرستان به حالت آماده‌باش درآمدند تا در صورت نیاز به امدادرسانی اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه مرکز زمین‌لرزه لرستان در شهرستان فیروزآباد اتفاق افتاده‌است،  2تیم ارزیاب از شهرستان سلسله برای بررسی روستاهای اطراف محل حادثه به منطقه اعزام شده‌است.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان با اشاره به اعزام  تیم‌های ارزیاب جهت بررسی این زمین‌لرزه عنوان کرد: خوش‌بختانه پس‌از بررسی‌های انجام‌شده توسط تیم‌های ارزیاب هیچ‌گونه خسارتی از این زلزله گزارش نشده‌است.

وی بیان کرد: کلیه نیروهای امدادی و تجهیزات حمعیت هلال‌احمر استان لرستان تا عادی‌شدن شرایط در حالت آماده‌باش هستند.

به گزارش تسنیم، ساعت 1:46 بامداد امروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4 ریشتر در عمق 16 کیلومتری  حوالی شهرستان فیروزآباد لرستان را لرزاند. این زمین‌لرزه در 10 کیلومتری شهرستان فیروزآباد، 18 کیلومتری الشتر و 27 کیلومتری سراب دوره رخ داده‌است.

انتهای پیام/ 645/ ز

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار