کد خبر: ۱۱۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
مدیر کل محیط زیست اردبیل:
اردبیل- مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: حفاظت محیط زیست استان در مورد مسئله مدیریت پسماند به جد معضلات موجود را رصد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شهند ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: حفاظت محیط زیست استان اردبیل در مورد مسئله مدیریت پسماند به جد معضلات موجود را رصد می‌کند و در حال حاضر نیز شاهد فعالیت‌های چشمگیر در حوزه مدیریت پسماندهای عفونی و بیمارستانی در سطح استان اردبیل هستیم.

وی با بیان اینکه حفاظت محیط زیست اساساً دستگاهی حاکمیتی و نظارتی است و بر فعالیت‌های اجرایی حوزه محیط زیست که در بخش‌های مختلف اتفاق می‌افتد، نظارت می‌کند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزود: اهداف، مأموریت‌ها و اقدامات سازمانی حفاظت محیط زیست استان اردبیل طی جلسات متعدد و بازدیدهای میدانی از مناطق تحت مدیریت، بازدید از پاسگاه‌های محیط بانی و رایزنی با مسئولان استان و شهرستان برای سال ۹۹ تدوین شده که امیدواریم با تلاش و جدیت مجموعه محیط زیست استان گام اساسی در راستای حفاظت محیط زیست و بهبود وضعیت برداریم.

شهند با اشاره به اینکه مساحت مناطق حفاظت شده استان اردبیل ۱۴۰ هزار هکتار است اظهار داشت: حفاظت از این مناطق و جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست بدون تلاش‌های شبانه روزی همکاران به ویژه محیط‌بانان امکان پذیر نیست.

وی گفت: خوشبختانه در سال ۹۸ تعداد ۸ نفر نیروی انسانی از جمله ۴ محیط‌بان به مجموعه حفاظت محیط زیست استان اضافه شده است و امیدواریم در صورت کسب مجوزهای لازم در سال ۹۹ نیز استخدام نیروهای جدید را داشته باشیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در ادامه افزود: همزمان با سراسر کشور، کارکنان حفاظت محیط زیست استان نیز با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی در طرح کمک مومنانه مشارکت کردند و در روزهای آینده نیز این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار