کد خبر: ۱۱۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
تفاهم نامه همکاری میان معاونت زنان و خانواده رئیس جمهور و شرکت بیمه کارآفرین با موضوع توان افزایی زنان سرپرست خانوار امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه کارآفرین، در جلسه ای که در روز 16 اردیبهشت ماه 1399 که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، این تفاهم نامه همزمان به امضا دکتر ابتکار معاون زنان و خانواده رئیس جمهور و مدیرعامل بیمه کارآفرین رسید.
در آغاز این این جلسه محمد حیدری، مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین؛ با عرض تشکر از معاونت زنان و خانواده، تاریخچه از فعالیت ها و اهداف بیمه کارآفرین را بیان نمود.
وی ابراز خوشحالی نمود، با مهارت آموزشی 250 نفر از زنان سرپرست خانوار، با همکاری نمایندگی 1711 و شعبه شرق تهران شرکت بیمه کارآفرین و جذب این افراد به شبکه فروش، گام های مؤثرتری در جهت انجام مسئولیت اجتماعی و اهداف عالیه از سوی شرکت بیمه کارآفرین صورت پذیرد.
در ادامه جلسه، عباس اسلامی معاون مدیرعامل در بیمه زندگی به ارائه گزارش از عملکرد بیمه های زندگی و ایجاد امنیت اقتصادی این بیمه در سبد خانواده های ایرانی پرداخت و هم چنین توضیحاتی درباره مهارت آموزی در بیمه های زندگی برای بهرمندی بهتر و انجام امور گروهی در شبکه فروش بیمه های زندگی را بیان نمود.
سپس، معصومه ابتکار معاون زنان و خانواده رئیس جمهور در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان این نهاد و شرکت بیمه کارآفرین، ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق روز افروزن برای همکاران شرکت بیمه کارآفرین؛ گفت:« در حوزه بانوان سرپرست خانوار از مهم ترین رویکرد های این نهاد است. که در گام نخست این تفاهم نامه با معرفی 250 نفر از بانوان فارغ التحصیل و مهارت آموزی و آموزش توسط همکاران بیمه کارآفرین ایجاد توان افزایی و فعالیت های شغلی و اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار صورت پذیرد.»
ابتکار تاکید کرد: «معضل اشتغال نیز یکی از مهم ترین دغدغه های امروز جامعه به ویژه برای جوانان و زنان سرپرست خانوار است و در این زمینه با همکاری وزارت کار و وزارت کشور طرح هایی در حال اجرا است که در این طرح ها حدو ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار در حوزه کار آفرینی مورد حمایت قرار گرفته اند.»
وی ابراز داشت: «خوشحالیم که امروز در کنار شرکت بیمه کارآفرین در حال بسط گام های مثبت در این حوزه هستیم و امیدواریم این تلاش ها ثمر بخش باشد.»
لازم به ذکر است مدیرعامل بیمه کارآفرین را در این جلسه، هیأت عامل شرکت، مدیر شعبه تهران مرکزی، رئیس شعبه شرق تهران و آقای اشرفی نمایندگی 1711 همراهی می کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: