کد خبر: ۱۱۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
نماینده ولی فقیه در استان کردستان الفت و مهربانی و صلح‌دوستی را از شاخصه‌های بارز انسانی خواند و گفت: هلال احمر مروج صفات پسندیده و امورات خداپسندانه است و از این حیث یکی از برترین و مقدس‌ترین نهادهای سازمانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه امروز در دیدار با مسوولان و کارکنان هلال‌احمر کردستان اظهار داشت: خدمت بی‌منت به خلق الله، در واقع خدمت به خانواده خدا است و هیچ لذتی بالاتر از خدمت به خانواده خداوند نیست.

وی الفت و مهربانی و صلح‌دوستی را از شاخصه‌های بارز انسانی خواند و خاطرنشان ساخت: هلال احمر مروج صفات پسندیده و امورات خداپسندانه است و از این حیث یکی از برترین و مقدس‌ترین نهادهای سازمانی است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی کشور ایران را طرفدار آرامش و صلح و برادری خواند و گفت: برادری کردن و مهربانی با دیگران نزد خداوند دارای بهترین و برترین پاداش‌ها هستند و جمعیت هلال احمر ایران نیز در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ دوستی و برادری گام برمی‌دارد.

وی در ادامه به تلاش ارزشمند جمعیت هلال احمر در زمینه مسایل فرهنگی و ارزشی و تربیت جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: تلاش‌های فرهنگی هلال احمر کم‌اهمیت‌تر از تلاشه‌ای امدادی نبوده و چه بسا می‌توان هلال احمر را بعنوان یک نهاد انسان‌ساز نام برد.  

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نیز ضمن تبریک هفته هلال احمر به تمامی تلاشگران عرصه امداد و نجات و منادیان صلح و صفا و دوستی، به ارئه گزارشی از عملکرد جمعیت کردستان در سال 1398 و همچنین تشریح اقدامات هلال احمر در مقابله با کرونا پرداخت.

محمدباقر محمدی همچنین ضمن تقدیر از کلیه جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر که منشاء خدمات‌رسانی برجسته‌ای بوده‌اند تقدیر کرد و افزود: توصیه‌ها و ارشادات نماینده ولی فقیه در استان همیشه چراغ راه معنویت پرسنل و اعضاء داوطلب هلال احمر بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار