کد خبر: ۱۱۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
گروه ناجا - فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از مهار 4 نفر شتر و کشف 500 کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی نگور خبر داد.

سردار "محمد ملاشاهی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، گفت: مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی"ریمدان" حوزه‌ استحفاظی هنگ مرزی نگور که قصد داشتند محموله موادمخدر را به وسیله 4 نفر شتر وارد کشور کنند، مطلع شده و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان بلافاصله سه اکیپ مجهز به سرپرستی فرمانده هنگ مرزی نگور به محل مورد نظر اعزام که حین پایش منطقه،4 نفر شتر را به همراه ساربان که قصد ورود غیرمجاز به حریم امنیتی کشور را داشتند، مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزبانان بلافاصله با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که ساربان شترها به علت شرایط جغرافیایی منطقه، تاریکی هوا و همچنین نزدیکی به نقطه صفر مرزی، به عمق خاک کشور پاکستان متواری شدند.

سردار ملاشاهی خاطرنشان کرد: مرزبانان در بررسی منطقه، 4 نفر شتر را مهار و در بازرسی از بار آنها 500 کیلوگرم تریاک کشف کردند.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار