کد خبر: ۱۱۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به اهداف کلان صنعت بیمه در خصوص افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش روابط عمومی ها را در این راستا اساسی دانست.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران روز یکشنبه در جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران با تاکید بر اینکه کارگروه های تخصصی سندیکا به عنوان اتاق فکر این نهاد صنفی محسوب می شوند، گفت: کارگروه ها به عنوان پشتیبان فکری و فنی سندیکا پذیرفته شده اند، به همین دلیل این نهاد صنفی برای اتخاذ تصمیم درست نیازمند نظرات کارشناسی کارگروه های تخصصی است و ارائه نظر کارشناسی مفید و قابل اتکا هم مستلزم هماهنگی و حضور مستمر و فعال اعضا در جلسات کارگروه است.
وی با بیان اینکه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور، نیاز است تلاش ها را دو چندان کرد، اظهار داشت: در سال جاری کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران بصورت جدی تر فعال خواهند بود تا بتوان برای رسیدن به اهداف صنعت بیمه ریل گذاری دقیق تری داشت.
دکتر کریمی نقش کارگروه روابط عمومی در سندیکای بیمه گران ایران را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: روابط عمومی ها در افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش اصلی و کلیدی بر عهده دارند و نیاز است کارگروه تخصصی روابط عمومی در این راستا برنام ریزی کند. فرهنگ سازی در جهت توسعه ضریب نفوذ بیمه مهم است که می توان فعالیت های مشترکی طراحی و با هدایت بیمه مرکزی اجرا شود.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ضمن قدردانی از تلاش های روابط عمومی بیمه مرکزی و پژوهشکده بیمه در برگزاری شایسته همایش ملی بیمه و توسعه در سال گذشته ، تاکید داشت: یکی از اقدامات کارگروه روابط عمومی در سال جاری برنامه ریزی برای برگزاری بهتر روز بیمه در 13 آذرماه سال جاری باشد.
در این نشست مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی نیز با استقبال از فعالیت های مشترک، همکاری و هماهنگی فعلی میان بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران ایران را در اوج دانست و افزود: روابط عمومی بیمه مرکزی آمادگی دارد در حوزه فرهنگ سازی با سندیکای بیمه گران همکاری های مشترک و نزدیکی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه این همکاری ها می تواند تعریف شود و گفت: هماهنگی برنامه های روابط عمومی بین بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران ایران در زمینه افزایش فرهنگ بیمه در جامعه و کاهش تلفات جاده ای می تواند بسیاری از مشکلات صنعت بیمه را برطرف کند.
گفتنی است در ابتدای جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران اعضای کارگروه، داوود شکری مدیر روابط عمومی بیمه ما را به عنوان دبیر این کارگروه انتخاب کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: