کد خبر: ۱۱۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)، کتاب «فرهنگ سخنان امام حسن مجتبی(ع)» نوشته محمد دشتی تا پایان ماه رمضان با تخفیف ۵۰% عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، این کتاب در ۵۱۲ صفحه و  با قیمت ۵۹ هزار تومان  منتشر شده است و مؤسسه فرهنگی انتشاراتی امیرالمؤمنین(ع) در قم، به مناسبت میلاد باسعادت کریم آل طه، نسخه‌هایی از  آن را  با تخفیف ۵۰% (فقط تا پایان ماه مبارک رمضان) و با قیمت ۲۹۵۰۰ تومان به علاقه‌مندان معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عرضه می‌کند.

البته بر اساس اعلام ناشر، بعد از پایان یافتن ماه مبارک رمضان، قیمت کتاب با تخفیف ۳۰% به ۴۱۵۰۰ تومان می‌رسد.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: از جمله عناوین کاربردی این کتاب می‌توان به ازدواج فرزندان آدم (ع)، فضیلت لحظه افطار، نشانه‌های ظهور، مهربانی با حیوانات، آداب تغذیه، آداب مهمانی، صلح چرا؟، تعریف سیاست و علت ترس از مرگ و... اشاره کرد.

برخی از ویژگی‌های این کتاب عبارت است از: انتخاب احادیث مستند و متناسب با کلام شیعه، ترجمه روان، عنوان‌دار شدن احادیث، مقدمه‌چینی و نتیجه‌گیری به سبک داستان راستان و فهرست موضوعی مطالب.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۱۵۳۶۱۸۲ تماس گرفته و یا در نرم‌افزار واتس‌اپ پیام ارسال کنند و در دیگر نرم‌افزارهای فضای مجازی با آیدی h3119d@ با ناشر در تماس باشند.

 انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار