کد خبر: ۱۱۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: روحیه جهادی در به‌کارگیری مطلوب از مشخصه‌های صنعت گردشگری و رسیدن استان سمنان به رشد اقتصادی در این بخش نیاز است.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرمسار اظهار کرد: استان سمنان از قدمت تاریخی خاصی برخوردار بوده و دیدنی‌های تاریخی در این استان زیاد است.

وی ادامه داد: گرمسار بستر آثار تاریخی ارزشمند و دینی است که برای گردشگران جذابیت خاصی دارد و باید به شکل شناسنامه‌ای در اختیار گردشگران قرار گیرد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تأکید بر اینکه استان سمنان در مسیر حرکت زائران امام رضا (ع) قرار دارد، تصریح کرد: جاذبه‌های مذهبی سراسر استان باید در قالب تبلیغات گسترده در معرض دید گردشگران و مردم قرار گیرد.

کاتب با اشاره به اینکه مدیریت حوزه گردشگری استان سمنان باید در این زمینه فعالیت خاصی داشته باشد، اضافه کرد: باید شناسنامه‌وار ابعاد تاریخی، مذهبی و طبیعی بدنه گردشگری و میراث فرهنگی استان در دید همگان باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت گردشگری استان سمنان در کنار شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها باید برای دوران پساکرونا خدمات‌رسانی خوبی انجام دهند، تصریح کرد: مسؤولان باید امکانات خوبی را برای مسافران و زائران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج، علی بن موسی‌الرضا (ع) فراهم کنند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تأکید بر اینکه باید از جاذبه‌های گردشگری استان در جذب گردشگر استفاده شود، اظهار کرد: گردشگری، ابزار مهم رشد اقتصادی استان است و باید از این ظرفیت کمک گرفت.

کاتب بیان کرد: این امر به عزم ملی و روحیه جهادی نیاز دارد و امیدواریم مدیریت گردشگری استان سمنان این کارها را انجام دهد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۴/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار