کد خبر: ۱۱۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
در جلسه مشترک بنیاد شهید و ستاد راهیان نور انجام شد
جلسه مشترک مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و مدیر فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به منظور بررسی برگزاری اردوها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مشترک مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر فرهنگی و روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به منظور اجرای سند ملی راهیان نور و انجام هماهنگی‌های لازم برگزار شد.

سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد در این جلسه ضمن اعلام گزارشی از نحوه و چگونگی اجرای اردوهای مذکور، به تشریح ظرفیت‌های موجود در بنیاد و عملکرد ادارات کل استان‌ها و ستاد مرکزی بنیاد پرداخت.

احمد رحیمی زاده مدیر فرهنگی و روابط عمومی ستاد ملی راهیان نور کشور نیز ضمن اعلام حضور بالغ بر ۵ میلیون نفر از هم‌وطنان عزیز در اردوهای راهیان نور در طول سال، از استقبال ۶۰ درصد جوانان و نوجوانان از این اردوها خبر داد.

در این نشست بحث و تبادل‌نظر پیرامون نحوه و چگونگی اجرای سند ملی راهیان نور کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران، سطح تعاملات فی‌مابین، ظرفیت‌های موجود طرفین و همکاری‌های آتی در برگزاری اردوهای مذکور، برگزاری جلسات مستمر و به‌خصوص اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مرتبط صورت گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار