کد خبر: ۱۱۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
تهیه 105 سری جهیزیه به ارزش بیش از 9 میلیارد تومان تنها یکی از اقدامات گروه جهادی عاشورایی در شهرستان اقلید است.

مدیر بسیج سازندگی سپاه شهرستان اقلید در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز، با اشاره به این مهم،گفت: با توجه به شرایط ویژه برخی از زوجین جهت آغاز زندگی مشترک و مشکلات مالی بسیار در شرایط کنونی،سپاه شهرستان اقلید به همراه کمک مددجویان بهزیستی و همچنین تعدادی از خیرین اقدام به خرید 105 سری جهیزیه با اعتبار 9 میلیارد تومان کرده است.

محمدحسین آقا شیری ایجاد یک جو عمومی در شهرستان جهت بخشش اجاره بهای مغازه ها به ویژه در اسفندماه گذشته و تعطیلی مغازه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا را از اقدامات انجام شده نوسط این ناحیه عنوان کرد که مبلغ آن حدودا به 200 میلیون تومان می رسد.

وی در این گفت و گو به تولید و توزیع حدود 33 هزار بسته مواد ضدعفونی کننده دست اشاره کرد و ادامه داد: گروه های جهادی از ابتدای شیوع کرونا در کارخانه تولید الکل اقلید حضور یافته و در تهیه و توزیع مواد ضدعفونی همکاری کردند که در نهایت حدود 33 هزار بسته به ارزش تقریبی 140 میلیون تومان میان مردم در مرکز شهرستان و روستاها توزیع شد.

وی افزود: همچنین در این راستا حدود هفت کارگاه تولید ماسک راه اندازی شد و بیش از 190 هزار عدد ماسک تولید و در سطح شهرستان توزیع شد.

آقا شیری تهیه چهار هزار بسته معیشتی را در قالب کمک مومنانه از دیگر فعالیت های این گروه های جهادی عنوان کرد که به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در سطح شهرستان اقلید میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.

مدیر بسیج سازندگی سپاه شهرستان اقلید همچنین افزود: در ایام شیوع کرونا 25 نقطه از شهرستان اقلید حدود 28 بار ضدعفونی شدند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار