کد خبر: ۱۱۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، به مناسبت درگذشت مادر شهیدان «حاجعلی و حسین محمدی پور» پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در پیام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان امده است:

درگذشت اسوه صبر و مقاومت مرحومه «حاجیه نرجس حسن زاده»، مادر بزرگوار شهیدان عزیز «حاج علی و حسین محمدی پور» از دلاورمردان دوران هشت سال دفاع مقدس، موجب تاثر و تاسف شد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان، ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم شهیدان محمدی پور، این مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای این مادر فداکار که به عنوان الگوی ایثار و گذشت که عزیزترین دارایی خود را با تأسی از سیره حضرت زینب کبری(س) و فاطمه زهرا(س)، فرزندان خود را تربیت و در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرد، طلب رحمت و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارد.

شهید «حاج‌علی محمدی پور» شانزدهم خرداد 1338 در روستای دقوق‌آباد از توابع شهرستان رفسنجان به دنیا آمد. وی تا پایان مقطع راهنمایی درس خواند. سال 1365، ازدواج کرد. وی کارمند معدن مس ‌سرچشمه بود و به‌ عنوان بسیجی با سمت فرمانده گردان 412 لشکر 41 ثارالله در جبهه حضور یافت. سرانجام نوزدهم دی 1365، در شلمچه بر اثر اصابت‌ ترکش‌، شهید شد.

شهید «حسین محمدی پور» در دهم شهریور 1343، در روستای دقوق‌آباد از توابع شهرستان رفسنجان به دنیا آمد. وی تا پایان مقطع متوسطه درس خواند و دیپلم تجربی گرفت. به‌عنوان پاسدار وظیفه در جبهه ‌حضور یافت. سرانجام در نوزدهم دی 1365، در شلمچه براثر اصابت ترکش، در کنار برادرش شهید شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار