کد خبر: ۱۱۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
مدیر روابط عمومی استانداری همدان گفت: مدیران روابط عمومی‌ باید تحلیل‌گر و آشنا به سواد رسانه‌ای باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر هر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز ۲۷ اردیبهشت «روز ارتباطات و روابط عمومی» اظهار کرد: روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای برای تحلیل و بررسی جایگاه تاثیرگذار روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی دولتی و بخش خصوصی است و باید از خدمات و زحمات این قشر تاثیرگذار جامعه به خوبی تقدیر کرد.

وی گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مردم و یک سازمان یا مجموعه دولتی و خصوصی هستند و در عصر ارتباطات یکی از بنیادی‌ترین دانش‌ها، دانش روابط عمومی است.

مدیر روابط عمومی استانداری همدان گفت: مدیران، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها سه ضلع حوزه اطلاع‌رسانی هستند و هدف ما هماهنگی و انسجام این سه گروه است.

وی اظهار کرد: در سال‌های اخیر شاهد هماهنگی خوبی در این حوزه‌ها بودیم اما باید سعی کنیم مشکلات فعلی را حل کرده و در راستای تقویت اطلاع‌رسانی در استان و اجرای سند اطلاع رسانی که اولویت حوزه اطلاع رسانی است حرکت کنیم.

ربانی‌مهر گفت: به مناسبت روز ارتباطات و اطلاع‌رسانی در استان همدان ۳۵ برنامه با مشارکت و همکاری هیات رئیسه روابط عمومی ها، بخش دولتی و بخش خصوصی پیش بینی شده است.

وی مهمترین برنامه را گردهمایی روابط عمومی‌ها، ادای احترام به آرمان‌های شهدا، بازدید از رسانه‌ها، برنامه درختکاری، تقدیر از روابط عمومی‌های فعال و برگزاری برنامه‌های آموزشی دوره ضمن خدمت، کارگاه‌ها و چندین برنامه دیگر دانست.

مدیر روابط عمومی استانداری همدان گفت: هدف ما ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات است و مدیران باید در این زمینه و با توجه به اهمیت موضوع توجه ویژه‌ای به حوزه روابط عمومی‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ 3140/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار