کد خبر: ۱۱۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
معاون استاندار لرستان:
ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: لازم است دفاع مقدس به عنوان یک سند و افتخار برای نسل کنونی و آینده مورد استفاده قرار گیرد.

محمود ثمینی ۲۶ اردیبهشت در جلسه ویدئو کنفرانس شورای هماهنگی دفاع مقدس استان ضمن عرض تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) به نقش پررنگ مردم لرستان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این مردم سلحشور، قهرمان‌پرور و پیروان اهل بیت در تمامی صحنه‌ها و به‌ویژه در بوجود آوردن انقلاب اسلامی و خصوصاً هشت سال دفاع مقدس، شجاع‌ترین فرماندهان و سلحشورترین رزمندگان را به صورت داوطلب به میدان جنگ فرستاده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر چه در ارائه گزارش و مستندسازی حضور حماسی مردم لرستان و در زمان خودش قصور شده اما امیدواریم با همت مضاعف، جبران مافات شده و ارتقاء جایگاه استان و توجهات ملی را جلب کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان مهمترین اصل را در طول تاریخ ایران انسجام و وحدت مردم و رهبری حکیمانه امام راحل و استمرار آن توسط ولی فقیه در دوران انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: همراهی و همدلی بی‌نظیر مردم با دولت قابل تقدیر است.

وی با اشاره به تاریخچه جنگ به تشکیل سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: حضرت امام(ره) با تاسیس بسیج مستضعفین و نیروهای مردمی زمینه مشارکت و پشتیبانی مردم را به بهترین نحو در کنار ارتش در جبهه‌های حق علیه باطل فراهم ساخت.

ثمینی تاکید کرد: امروز به برکت آن ایثارگری‌ها موجبات تقویت نظام و استمرار آن فراهم شده و ما در مناصبی برای خدمتگزاری مردم انتخاب شده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در ادامه گفت: لازم است دفاع مقدس به عنوان یک سند و یک افتخار برای نسل کنونی و آینده مورد استفاده قرار گیرد و به این منظور لازم است فراتر از مسائل اداری به آن نگاه کنیم و از همه امکانات برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.

وی افزود: حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به تمام مردم شریف ایران است و مدیران دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد با همت مضاعف و حرکت جهادی در این زمینه اهتمام لازم را به کار گرفته تا برنامه‌های چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس به طور ویژه‌ای برگزار شود.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار