کد خبر: ۱۱۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
رئیس کمیته امداد چاروسا از کمک یک میلیارد ریالی کمیته امداد چاروسا برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، ناصر ارغنده رئیس کمیته امداد چاروسا با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) و شب های قدر عنوان کرد: شب قدر، شبی که به تعبیری واقع بزرگ نزول دفعی قرآن بر قلب پیامبر عظیم الشان اسلام بوده است و این شب از فضلیت بسیار زیادی برخوردار است، اهمیت و نکوداشت شب قدر چنان بالا است که خداوند در قرآن می فرماید ارزش آن از هزار شب بالاتر است.

رئیس کمیته امداد چاروسا بیان کرد: کمیته امداد به منظور تامین سلامت مددجویان دستورالعمل‌های ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه در این ایام تمام تلاش کمیته امداد کمک به خانواده های متضرر از کرونا بود تاکید کرد: در این مرحله کارگران ساختمانی، آژانس های بین شهری، تاکسی داران و افراد نیازمند و مشاغلی که از بیماری متضرر شدند مورد حمایت قرار گرفتند.

ارغنده از کمک یک میلیارد ریالی این نهاد برای نیازمندان غیر تحت حمایت خبر داد و گفت: این مبلغ از محل اعتبارات اهدایی بنیاد مستضعفان با اولویت ساکنان حاشیه شهرها و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد چاروسا با بیان اینکه در این مرحله به 240خانواره کمک شد یادآور شد: در این مرحله کمیته امداد به خانوارهای تک نفره واجد شرایط ۱۵۰ هزار تومان، ۲ نفره ۲۵۰ هزار تومان، سه نفره ۳۵۰ هزار تومان، چهار نفره ۴۵۰ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۵۰۰ هزار تومان اختصاص می‌دهد.

وی در پایان از اصحاب رسانه و همه کسانی که در این زمینه همکاری و تلاش کردند تقدیر کردند.

انتهای پیام/82021

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار