کد خبر: ۱۱۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
استاندار کردستان گفت: افرادی در مسیر سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه‌گذار به استان سنگ‌اندازی می‌کنند و این افراد به هیچ عنوان نمی‌خواهند در استان توسعه ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا عصر امروز در مراسم گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در محل سالن اجتماعات استانداری کردستان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسب این روز  و قدردانی از مدیران روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید جایگاه مناسب خود رادر سازمان محل خدمت پیدا کنند در غیر این صورت نمی‌توانند نقش خود را به درستی ایفا کنند.

روابط عمومی‌ها با نقش‌آفرینی جایگاه خود را بیابند

وی با بیان اینکه روابط عمومی حلقه ارتباطی میان سازمان محل خدمت و مردم هستند خطاب به آنها، افزود: اگر در این جایگاه ارتباط دوسویه و خوبی نداشته باشید، حلقه ارتباطی ناقص خواهد ماند. 

مدیریت افکار عمومی رسالت خطیر روابط عمومی است

استاندار کردستان با اشاره به مدیریت افکار عمومی توسط روابط عمومی ادارات بیان کرد: در استان کارها و اقدامات زیادی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی و فرهنگی صورت گرفته اما این فعالیت‌ها به درستی به جامعه منتقل نشده است.

روابط عمومی‌ها دستاورد مدیران و سازمان محل خدمت خود را به جامعه منتقل کنند

مرادنیا با بیان اینکه مجموعه دستگاه‌های دولتی در بیان عملکرد خود به گواه مردم،  ناتوان هستند افزود: ناآگاهی و بی اطلاعی مردم از عملکرد دولت در انجام پروژه‌های مختلف از جمله کارهای عمرانی نشان دهنده ناکارآمدی دستگاه‌های دولتی است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها فقط منتشر کننده خبر نباشند گفت: بزرگترین نقش‌ روابط عمومی‌ها،  انتقال ضعف سیستم به مدیر مربوطه و تلاش در راستای اصلاح امور به نفع مردم است.

استاندار کردستان با بیان اینکه همه مجموعه باید در خدمت توسعه استان عمل کنیم، ادامه داد: همه باهم باید امید آفرینی را در جامعه افزایش دهیم و این امر مستلزم مدیریت افکار عمومی است.

مرادنیا اذعان داشت: برخی افراد در مسیر سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه‌گذار به استان سنگ‌اندازی می‌کنند و این افراد به هیچ عنوان نمی‌خواهند در استان توسعه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه از یک طرف مورد انتقاد و بمباران خبری قرار می‌گیریم که در استان کار و شغل ایجاد نمی‌شود و مسائل زیادی همچون اعتیاد، طلاق و سرقت همچنان وجود دارد که همه این مشکلات از بیکاری نشات می‌گیرد، گفت: وقتی سرمایه‌گذار راضی به کار و سرمایه‌گذاری در استان می‌شود به راحتی با مانع و مقابله عده‌ای برخورد می‌کند و در نهایت بازم می‌شنویم که می‌گویند کردستان توسعه نمی‌یابد.

 استاندار کردستان در پایان خطاب به روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها اظهار کرد: در خصوص عملکرد و اقدامات دولت به مردم صحیح اطلاع‌رسانی کنند و در این زمینه پیشرو باشند تا یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد نشود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار