کد خبر: ۱۱۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در آذربایجان غربی گفت: بر اساس دستور کشوری تشکیل ستاد از اسفندماه در دستور کار قرار گرفت و از سوم خرداد تا پایان سال هفته بندی دفاع مقدس وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سرهنگ جلیلی وحیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بر اساس دستور کشوری تشکیل ستاد از اسفندماه در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا 14 کمیته به ریاست فرماندهان و مدیران کل استانی تشکیل شد و از سوم خرداد تا پایان سال هفته بندی دفاع مقدس وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: شعار امسال گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر "ما قوی هستیم"  نام‌گذاری شده و با توجه به موضوع کرونا برنامه‌های فرهنگی عمدتاً با محوریت مجازی، اینفوگرافی و غیره اجرا می‌شود.

دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس آذربایجان غربی و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: عملیات بیت‌المقدس نقطه عطف دفاع مقدس بود که از دهم اسفندماه آغاز و سوم خرداد آزادسازی خرمشهر به پایان رسید و بعد از 2 سال تهاجم صدام،  تقویت روحیه مردمی، مشارکت گسترده نیروهای مسلح و تعیین کننده در عرصه بین‌المللی بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی از کم کاری در بخش سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه در سطح استان انتقاد کرد و گفت: متأسفانه به رغم جایگاه استان در عرصه دفاع مقدس و جنگ در رابطه با حفظ ارزش‌ها و تدوین آثار کم کاری شده است.

انتهای پیام/7548/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار