کد خبر: ۱۱۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
امام جمعه بوشهر:
بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه فتح خرمشهر مدرسه ای آسمانی است، گفت: راه حل تمامی مشکلات همانند فتح خرمشهر در دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز حماسه آزادسازی شهر خرمشهر اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر محصول یک عملیات هماهنگ به اتفاق ارتش و مجاهدت همه جانبه رزمندگان اسلام و عنایات ویژه حضرت باریتعالی و آغازی گسترده برای آزادسازی دیگر مناطق اشغالی و پیروزی نهایی ایران بود.

امام جمعه بوشهر افزود: سوم خرداد و مجاهدت های رزمندگان اسلام و آزادسازی خرمشهر هیچ گاه از صفحه تاریخ محو نخواهد شد.

وی استقامت، ایمان و ولایتمداری را سه محور رسیدن به نصرت الهی و فتوحات دانست و بیان کرد: آزادسازی خرمشهر محصول اندیشه و مجاهدت های سردار سلیمانی ها و امیر صیاد شیرازی‌ها بود.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر نشان داد، ایران به شرط وحدت ولایی تمامی نیروهای انقلابی و مجاهدت در راه خدا و ولایتمداری همگان همواره پیروز بود.

مولف کتاب «جنگ نرم» تصریح کرد: شکست جهان استکبار در سوم خرداد گواه روشنی است که جهان ظلم و ستم، همواره شکست پذیر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر محصول توکل به خدا، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، علم و دانش نظامی، مجاهدت شهادت طلبانه و ولایتمداری رزمندگان آسمانی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با عنوان این مطلب که راه حل تمامی مشکلات همانند فتح خرمشهر در دفاع مقدس است، بیان کرد: فتح خرمشهر مدرسه ای آسمانی است برای هر کس که می خواهد بر مشکلات پیروز شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه خداوند شکافنده سپیده دم است و شب را مایه آرامش و خورشید و ماه را وسیله شمارش ایام قرار داد، گفت: پروردگار سبحان در بیان ویژگی پیامبرش حضرت سید المرسلین محمد مصطفی (ص) می فرماید؛ او به خدا و گفتارش ایمان دارد. و همچنین نیز پیامبر اسلام حضرت خاتم الانبیاء (ص) می فرماید؛ سرپرست من خدایی است که این کتاب آسمانی را نازل کرده و او همه صالحان را سرپرستی و هدایت می کند.

وی اضافه کرد: خداوند متعال کسانی را که شایسته هستند، سرپرستی می کند. لذا بدین خاطر است که حتی در مورد زیر دستان رعایت اصل شایسته سالاری لازم است و می بایست نیروها و زیر دستان را در جهت نیل به اهداف و تمامی عرصه های سرنوشت ساز؛ تشویق و ترغیب کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار