کد خبر: ۱۱۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: ۲۷ خانه امید روستایی در بلوچستان در راستای مسولیت‌های اجتماعی این منطقه ساخته می‌شود.

عبدالرحیم کردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: منطقه آزاد تاکید ویژه‌ای بر مسولیت اجتماعی و توسعه شاخص‌های فرهنگی و آموزشی در بلوچستان دارد.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین اقدامات این منطقه برای توسعه شاخص‌های فرهنگی و آموزشی احداث 13 مدرسه با 83 کلاس درس در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار با مشارکت موسسه خیریه دستیاری به دشتیاری است.بخشی از این مدارس به بهره‌برداری رسیده و بخشی دیگر تا مهر امسال وارد فاز استفاده می‌شود.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: برای توسعه شاخص‌های فرهنگی در منطقه نیز برنامه‌ریزی مدون و دقیقی کردیم، از جمله این اقدامات احداث 27 خانه امید روستایی به همراه خریداری 5 کانکس جمعا 32 خانه است.

کردی گفت: این خانه‌ها که با اعتباری بالغ‌بر 8 میلیارد تومان ساخته و خریداری می‌شود برای عمدتا ماموریت‌های توسعه فرهنگی، کتاب‌خوانی و توسعه اجتماعی در روستاها کاربرد دارد. امیدواریم با این کار بتوانیم عبدالحکیم بهارهای بیشتری ترتیب کنیم.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: خانه‌های امید با مشارکت مالی و حامی موسسه خیریه دکتر مجتهدی در روستاهای منتخب دشتیاری، چابهار و کنارک احداث خواهد شد.

‌انتهای پیام/395/ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار