کد خبر: ۱۱۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
امام جمعه کوهبنان گفت: حضور مردم در رزمایش مواسات و کمک مومنانه به فقرا و کسانی که در اثر کرونا دچار مشکل شدند جای تقدیر دارد لذا این طرح باید ماندگار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نماز عید سعید فطر در کوهبنان همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایتمدار کوهبنان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: عید فطر از اعیاد بزرگ مسلمین جهان است که خداوند به بندگان عنایتی شبیه عنایت شب‌های قدر عطا می‌کند .

وی ادامه داد: یک ماه روزه‌داری، توسل، اطاعت و عبادت خداوند باعث می‌شود انسان پاک و پاکیزه شود در حالی که تقوا مهمترین نتیجه ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه کوهبنان افزود: بعثت پیامبر اعظم (ص)، نزول قرآن، عید مبعث، عید غدیر، پیروزی همیشگی اهل اسلام بر دشمنان از مهمترین نعمت‌ها و مائده‌های آسمانی است.

خطیب جمعه کوهبنان با استناد به کلام نورانی مولای متقیان ابراز داشت: این روز برای کسانی که طاعات،عبادات و روزه‌شان قبول شده عید واقعی است .

وی تصریح کرد: مردم در مبارزه با ویروس کرونا حضوری گسترده داشتند و با همکاری مردم، شهرستان کوهبنان وضعیت مطلوبی دارد .

جعفری گفت: در وحدت و همکاری شاهد برکات و نتایج خوبی هستیم و در سایه وحدت در بحث فرهنگی و عمرانی کارهای خوبی در شهرستان انجام شده است.

وی افزود: وقتی تقوا و وحدت سرلوحه در کارها باشد نتایج خوبی را شاهدیم لذا باید از تفرقه فاصله بگیریم که مانع بزرگ پیشرفت است.

وی ادامه داد: حضور مردم در رزمایش مواسات و کمک مومنانه به فقرا و کسانی که در اثر کرونا دچار مشکل شدند جای تقدیر دارد لذا این طرح باید ماندگار شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۲/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار