کد خبر: ۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
حسینی خو گفت: خط لوله قدیم 12 اینچ ری- قوچک در محدوده تأسیسات قوچک (از مراکز تابعه منطقه تهران) در حال جمع آوری است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران؛محمدحسین حسینی خو رئیس واحد مهندسی خوردگی این منطقه گفت: خط لوله 12 ری- قوچک به طول 32 کیلومتر در سال 1350 از بافت غیرمسکونی آن زمان تهران عبور و سوخت مورد نیاز شرق و شمال شرق تهران را تأمین می نمود.
 
حسینی خو افزود: با علت گسترش شهر تهران و قرار گرفتن خط لوله مذکور در محلهای مسکونی و پرتردد و همچنین قدمت آن و نیاز به فرآورده بیشتر در تأسیسات، شرکت به جایگزینی یک رشته خط لوله 14 اینچ به طول 51 کیلومتر در مسیر جدید و ایمن اقدام نمود.
 
وی خاطرنشان کرد: این واحد با همکاری واحدهای تعمیرات خط و ترابری به جمع آوری بخش هایی از خطوط لوله مذکور و همچنین دو رشته خط لوله 8 اینچ حدفاصل تأسیسات قوچک و انبار تهرانپارس (از رده خارج) اقدام نموده که تاکنون هریک از خطوط به طول 5/1 کیلومتر و در مجموع 5/4 کیلومتر از تأسیسات قوچک تا اتوبان شهید بابایی جمع آوری شده است.   
 
حسینی خو در ادامه یادآور شد: تا آنجا که شرایط محیطی لوله اجازه اجرای عملیات خاکبرداری را بدهد، این منطقه نسبت به جمع آوری خطوط لوله مذکور و شیرهای متصل به آن اقدام خواهد کرد.
 
رئیس واحد مهندسی خوردگی این منطقه تصریح کرد: شناسایی مسیر عبور لوله، استعلام از متولیان تأسیسات همجوار، تخلیه لوله ها از مواد نفتی با رعایت تمام مسائل ایمنی، برشکاری، جمع آوری، بارگیری، انتقال و خاکریزی و برگرداندن محیط به حالت اولیه مراحل اجرایی عملیات مذکور می باشد.
 

انتهای پیام/

برچسب ها: لوله ، خطوط ، ری ، قرچک ، قدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار