کد خبر: ۱۱۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: تمام مشتریان مخابرات در سراسر کشور نسبت به پرداخت صورتحساب تلفن ثابت اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، محمدرضا بیدخام با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای مشتری‌مداری و توجه به شرایط ویژه کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیامدهای اقتصادی آن بر بخش‌های آسیب پذیر جامعه، در ماه‌های گذشته نسبت به پرداخت هزینه استفاده از تلفن ثابت حداکثر مساعدت انجام شد.

وی بیان کرد: با توجه به عادی شدن نسبی شرایط پس از شیوع ویروس کرونا و بازگشایی اکثر کسب و کارها، تمام مشتریان مخابرات در سراسر کشور لازم است در اسرع وقت نسبت به پرداخت صورتحساب تلفن ثابت اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات اظهار کرد: مشترکین می‌توانند برای اطلاع از مبلغ صورتحساب پایان دوره و یا به روز خود، ضمن تماس با سامانه تلفنی ۲۰۰۰ قبوض تلفن ثابت را پرداخت کنند.

بیدخام اضافه کرد: تمام مشتریان از طریق بخش مخابرات من در وب‌سایت شرکت مخابرات ایران و همچنین استفاده از کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع، ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، می‌توانند نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.

انتهای پیام/2330/72

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار