کد خبر: ۱۱۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا گفت: تصمیم به ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه گذاران بدون نیاز به نسخه فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث به مفهوم حذف شبکه فروش از فرایند عرضه بیمه نامه مذکور نیست و شبکه فروش همچون گذشته نقش و کارکرد خود را حفظ خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، پس از صدور بخشنامه‌ای مبنی بر ارائه خدمات بیمه ای بدون نیاز به نسخه فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث، بیمه مرکزی با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به شفاف‌سازی برخی از ابهامات موجود، اطلاع رسانی کرد.
در این خصوص حسین حسینی، قائم مقام بیمه دانا اعلام کرد: واحدهای صدور (اعم از شعب و نمایندگان) این شرکت موظفند با رعایت دقیق مقررات مربوطه نسبت به تبیین و تشریح اهداف و منافع این طرح برای بیمه‌گذاران اقدام لازم به عمل آورند.
وی افزود: بدیهی است با دریافت شماره تلفن همراه از بیمه‌گذاران و ثبت آن در سیستم صدور، امکان هر گونه اطلاع‌رسانی پیامکی وجود دارد و بیمه دانا علاوه بر اطلاع رسانی الکترونیکی، در صورت درخواست بیمه‌گذاران موظف است نسخه چاپی بیمه نامه را نیز در اختیار آنان بگذارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: