کد خبر: ۱۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
خودروساز برقی آمریکایی تسلا موتورز قصد دارد تعداد کارکنانش در چین را کاهش دهد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، سخنگوی چینی تسلا موتورز اعلام کرد این خودروساز قصد دارد به منظور ساماندهی کسب و کارش در چین شماری از موقعیت‌های شغلی را حذف کند.
 
وی به تعداد موقعیت‌های شغلی که قرار است حذف شوند اشاره نکرد اما بر اساس گزارش روزنامه چینی اکونومیک ابزرور، تسلا به دلیل اینکه میزان فروش کمتر از حد مطلوبی در چین داشته است، بین 180 تا 600 شغل را حذف خواهد کرد.
 
بر اساس گزارش اکونومیک ابزرور، دپارتمان فروش چینی تسلا موتورز نیمی از کارکنانش را کاهش داد که بیشترین میزان در میان همه بخش‌ها از جمله بازاریابی، روابط عمومی و دفاتر اداری خواهد بود.
 
مدیران چینی شامل ورونیکا وو، رییس تسلا در چین و جون جین، نایب رییس ارتباطات، این شرکت را ترک کرده‌اند. الون ماسک، مالک میلیاردر تسلا اظهار کرد فروش ژانویه در چین به دلیل نگرانی مصرف کنندگان نسبت به شارژ خودروی برقی کند بوده است.
 
بر اساس گزارش بلومبرگ، تسلا فروش خودرو در چین را که بزرگترین بازار خودروی جهان است در سال گذشته آغاز کرد. این خودروساز 9 فروشگاه و مراکز خدماتی در شش شهر چین دارد و با شرکت‌هایی از جمله چاینا یونیکام و سوهو چاینا برای ساخت جایگاه‌های شارژ سرگرم همکاری است.
برچسب ها: چینی ، خودروساز ، موتورز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار