کد خبر: ۱۱۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: سکوت من درباره ماجرای قرارداد ویلموتس دلیل داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج که در برنامه فوتبال برتر حضور یافته بود گفت: قرارداد با ویلموتس بسیار خوب بود و مفصل روی بندهای آن صحبت می‌کنم. درباره خوب بودن یا بد بودن آن، اینکه چه کسی او را انتخاب کرد و چرا رقم این شد، توضیح خواهم داد. ما مدتی سکوت کردیم، چون با ویلموتس در دعوا بودیم. می‌گفتیم اگر بگوییم، ممکن است وکلای ویلموتس چیزی بگویند.

وی افزود: دلیل سکوت ما این نبود که جواب نداشتیم، بلکه می‌خواستیم با آرامش صحبت کنیم. در دعوا با ویلموتس بودیم و هنوز هم هستیم، اما گویا مشکلات همه حل شده بود و فقط مشکل ویلموتس بود. آب و برق و گرانی و کرونا حل شد و فقط ویلموتس مشکل کشور بود.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: برای انتخاب سرمربی تیم ملی 90 درصد مردم می‌گفتند باید سرمربی خارجی و همطراز با کی‌روش باشد و برخی معتقد بودند کی‌روش باید بماند که آن بحث دیگری دارد. برخی گفتند مربی جوان و جویای نام بیاید که بتواند جوانگرایی هم کند و انگیزه داشته باشد.

تاج ادامه داد: سراغ مربیانی رفتیم که کار نداشتند و گزینه‌هایی مطرح شد. عرف است و از همه جا پیشنهادهایی به ما رسید و آقای کفاشیان هم گفت 6 سفارت به فدراسیون پیشنهاد داده بودند. اینها پیشنهاد بود نه انتخاب و انتخاب باید توسط کمیته فنی باشد.

وی عنوان کرد: لوران بلان، دالیچ، برانکو، لوپتگی، رنار، ویلموتس و هیرو پیشنهاد شده بودند که ما سراغ سه گزینه رفتیم. برای مذاکرات هم خودمان رفتیم و همه جا هم انصافا به ما کمک کردند. اول سراغ آقای قشقاوی رفتیم به ما کمک کنند.‌ با لوپتگی صحبت کردیم که سرمربی اسپانیا و رئال مادرید بود و رقم پیشنهادی‌اش 3.6 میلیون {دلار یا یورو} بود و نظر مثبتی هم داشت و 20 روز فرصت خواست، اما در میهمانی سفیر به ما گفت به خاطر بیماری پدرش نمی‌تواند بیاید.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: بار رنار هم مذاکرات انجام شد و عدد او 3.2 یا 3.3 میلیون بود. او در مراکش کار می‌کرد و گفت بعد از جام ملت‌های آفریقا می‌آید که اگر در آنجا موفق می‌شد، ما باید یک فیفادی دیگر را از دست می‌دادیم. اگر مطمئن بودیم او می‌آید با او قرارداد می‌بستیم، اما مطمئن نبودیم و او گفت قرارداد بستن ممنوع است.

ادامه دارد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار