کد خبر: ۱۱۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
امام‌جمعه رویان:
رویان- امام‌جمعه رویان با اشاره به اعتراضات گسترده در آمریکا گفت: دوران بردگی مدرن تمام‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس معصومی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان در مسجد جامع رویان، ضمن با اشاره به وقوع اعتراضات گسترده در آمریکا اظهار داشت: تاکنون تعداد زیادی در این اعتراضات کشته و زخمی شدند.

وی بابیان اینکه در این مدت ۱۲ هزار نفر دستگیر شدند، افزود: آتش زدن پرچم آمریکا که یک نماد ملی برای این کشور به شمار می‌رود یک واقعه بی‌سابقه بود.

امام‌جمعه رویان با اشاره به اینکه تقریباً تمامی ۵۰ ایالت آمریکا درگیر این اعتراضات هستند، تصریح کرد: امروز شعار مردم آمریکا و حتی اروپا این است که دوران بردگی مدرن تمام‌شده و ما می‌خواهیم آزادباشیم.

معصومی گفت: این سخنان مردم کشوری است که دولت آن‌ها مدعی اول حقوق بشر، رفاه اجتماعی و اقتصادی و… است که این امر نشان می‌دهد آمریکا در چه وضعیتی قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به آثار مثبت شیوع ویروس کرونا در ایران گفت: همبستگی اجتماعی در مبارزه با این پدیده شوم ازجمله مهم‌ترین آثاری است که در این راستا ایجاد شد.

امام‌جمعه رویان با تأکید بر لزوم شناسایی نیروهای جهادی و فرهنگی در راستای مقابله با کرونا یادآور شد: تجلیل از نیروهای خط مقدم مقابله با کرونا باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار