کد خبر: ۱۱۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
معاون استاندار لرستان:
ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: در مرحله سازگاری با کرونا هستیم.

عبدالرحیم رحیمی در جلسه ستاد مقابله با کرونا که عصر امروز ۲۶ خردادماه در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: بروجرد رتبه ششم ابتلا به کرونا در استان را دارد.

وی تصریح کرد: علیرغم این‌که این شهرستان در مسیر تردد فراوان قرار دارد به‌طوری‌که روزانه بیش از ۴۰ هزار نفر از شهرهای دیگر به بروجرد سفر می‌کنند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات گرفته شده از روز شنبه کلیه افراد ملزم به زدن ماسک هستند و در این راستا گروه بازرسی تشکیل خواهد شد و به‌طور نامحسوس به ادارات سرکشی خواهند کرد.

رحیمی اضافه کرد: همه کارمندان ادارات و ارباب‌رجوع‌ها باید از ماسک استفاده کنند در غیر این‌صورت رئیس اداره باید پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه با رئیس اداره‌ای که با کارش باعث شود تجمع صورت گیرد برخورد خواهد شد، افزود: امروز خطر شیوع کرونا در ازدحام جمعیت در بازار و افزایش دست‌فروشان، بیشتر از بازگشایی هتل‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها است.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: پروتکل‌های بهداشتی باید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازار رعایت شود در غیر این‌صورت با آن‌ها برخورد می‌شود.

رحیمی ادامه داد: امروز در مرحله سازگاری با کرونا هستیم چون کرونا در کشور ما ماندگار است و باید با آن سازگاری ایجاد کنیم و فاصله اجتماعی و پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

وی اظهار کرد: آرامستان‌ها همچنان تعطیل است و عدم تجمع در مراسمات ختم پابرجاست و اگر این موضوع رعایت نشود هیچ جنازه‌ای به صاحبان عزا تحویل نخواهد شد.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: بانک‌ها از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ فعالیت کنند، ورود مراجعان ۸ و خروج برای مراجعان ۱۳:۳۰ است.

رحیمی خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان فقط از بیماران دارای علامت باید تست بگیرد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار