کد خبر: ۱۱۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، حفظ عزّت و آبروی ملّت ایران را بزرگ‌ترین معروف دانست و گفت: برخی از حوزه های امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مغفول مانده است که باید احیا شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در جمع اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی، جا افتادن شیوه‌های نیکو از امر‌به‌معروف و نهی از منکر در ادارات را مهم توصیف کرد و اظهار داشت: طبق فرموده رهبر انقلاب، معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی نداریم؛ هر کسی که در این راه تلاش کند، آمر به معروف است.

وی حفظ عزّت و آبروی ملّت ایران را بزرگ‌ترین معروف دانست و افزود: برخی از حوزه های امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مغفول مانده است که باید احیا شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت فراگیر شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: انجام کار فرهنگی بهترین راه برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام میرزایی جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در سخنانی گفت: به تحقیق، زیربنای جامعه اسلامی بر امر به معروف و نهی از منکر استوار است و اقامه آن مشارکت فعال اجتماعی را می‌طلبد.

در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های سردار عابدین خرم در مدت تصدی مسئولیت دبیری ستاد احیای امر به معروف و نهی از استان، حجت‌الاسلام محمدحسن نستوهی به عنوان دبیر جدید این ستاد معرفی شد.

انتهای پیام/111/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار