کد خبر: ۱۱۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
امام جمعه دماوند:
دماوند- امام جمعه دماوند گفت: محاکمه امثال طبری‌ها اعتماد عمومی را تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند زمان سفارش خود و دیگر نمازگزاران به تقوا اظهار داشت: امروز سالروز انفجار بمب در حرم مطهر امام رضا (ع) است که توسط منافقین کوردل در عاشورای حسینی سال ۷۲ به وقوع پیوست و شنبه ۳۱ خرداد سالگرد شهادت مصطفی چمران در سال ۱۳۶۰ می‌باشد.

وی با اشاره به آغاز ماه ذی القعده گفت: این ماه از ماه‌های حرام است و به اجابت دعا معروف می‌باشد و روز اول این ماه سالروز تولد حضرت معصومه و روز دختران نام گذاری شده که به این دهه دهه کرامت می‌گویند.

فتاح دماوندی با بیان اینکه ایران اسلامی به نور حضرت معصومه و امام رضا (ع) روشن و متبرک شده است عنوان داشت: دهه کرامت فرصت درس آموزی در مدرسه کرامت اهل بیت و تمرین احسان و بخشندگی است و حضرت معصومه زینب از مؤثرترین بانوان جهان اسلام در عرصه سیاسی اجتماعی و فرهنگی است که هجرت تمدن ساز حضرت معصومه به قم این شهر را به کانون تحولات آخرالزمان تبدیل کرده است.

امام جمعه دماوند بیان داشت: حضرت معصومه الگوی دختران در مبارزه با ظلم و جور و مبلغ قرآن بود و دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی ما از راه تضعیف بنیان خانواده و رواج بی بند و باری وارد می‌شوند و دختران امروز مادران فردا و مربیان فرزندان گام دوم انقلاب هستند.

وی عنوان داشت: تقویت بنیه‌های معرفتی، نسل نو و بصیرت بخشی به آنها فرصت‌های انقلاب را افزایش می‌دهد سلامت فکری و اخلاقی دختران جامعه ما از مهمترین عوامل سلامت جامعه آینده ایران است و دشمنان با سخیف نشان دادن شغل خانه داری و فرزند پروری سعی می‌کند بنیاد خانواده را سست کند و قبح زدایی از روابط غیر شرعی و نفی تقیدات مذهبی و دینی با ابزار هنر و رسانه کار ضدفرهنگی معاندان است.

فتاح دماوندی با تاکید بر اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی باید تولید محتوای متناسب با تحکیم بنیان خانواده و فرزند آوری را افزایش دهد افزود: از جامعه هنری شهرستان دماوند تقاضا داریم در موضوع ترویج ازدواج آسان و مبارزه با طلاق آثار فاخر تولید کنند.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به اینکه هفته اول تیرماه هفته قوه قضائیه نام گرفته است افزود: یاد شهید آیت‌الله بهشتی و شهدای قوه قضائیه را گرامی می‌داریم، رسالت دستگاه قضائی گرفتن حق مظلوم و مبارزه با ظلم و فساد است محاکمه امثال طبری‌ها اعتماد عمومی را تقویت می‌کند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار