کد خبر: ۱۲۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
مدیرکل سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان:
زاهدان - مدیرکل سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان گفت: طی یکسال گذشته ۱۱۹ گزارش تخلف به بازرسی استان ارسال شده که در جریان بازرسی ها یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تخلف مالی کشف شده است.

حسن امامی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مبارزه با فساد یکی از اولویت‌های دستگاه قضائی و سازمان بازرسی است از همین رو طی بازرسی‌های به عمل آمده از دستگاه‌ها، نهادها و پیمانکاران طرح‌های مختلف طی یکسال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تخلف در استان سیستان و بلوچستان کشف شده است.

وی با اشاره به ۱۱۰ مورد بازرسی در یکسال گذشته در استان سیستان و بلوچستان افزود: در جریان بررسی دستگاه‌های اجرایی نیز در موضوع سیل و عدم لایروبی انهار و همچنین عدم ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای کنترل سیلاب نیز تخلفاتی مشاهده شد که در دست بررسی است.

مدیرکل سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان با اشاره به مسئله فساد در امور مالیاتی استان ادامه داد: برخی کسبه با فرار مالیاتی فساد را در این بخش رقم زدند و همچنین عدم وصول مطالبات بانکی و هزینه اعتبارات در غیر از محل مربوطه از دیگر تخلفات کشف شده در این موضوع بوده است.

وی با اشاره اینکه طی یکسال اخیر ۱۷۶ هکتار از اراضی ملی در استان سیستان و بلوچستان رفع تصرف شده است، تصریح کرد: همچنین طی این مدت در بحث خسارت به اموال عمومی نیز ۸۶ فقره گزارش سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار