کد خبر: ۱۲۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
گروه استان‌ها - پیکرهای مطهر دو شهید مدافع حرم حماسه خان طومان از شهرهای ساری و نور در مازندران تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی لشکر عملیاتی 25 کربلا،  سرهنگ بهرام سبک‌ملک، جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی 25 کربلا با گرامی‌داشت یاد امام و شهدا و به‌ویژه شهدای لشکر عملیاتی 25 کربلا، بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی بعد از 50 ماه دوری به استان مازندران را مایه تسکین قلوب بی‌قرار همه دلدادگان و به خصوص خانواده دو شهید مدافع حرم دانست.

وی با اشاره به اینکه این دو شهید  هم اکنون میهمان امام رضا (ع) بوده و تا اواخر هفته به مازندران برخواهند گشت افزود: بازگشت این دو شهید سبب پاکسازی دلها از آلودگی‌های دنیوی و تقویت روحیه معنوی و شهادت‌طلبی در جامعه شده  و بداخلاقی های موجود را از جامعه پاک می‌کند.

سبک‌ملک با تاکید بر اینکه شهدا نور بوده و سعی کنیم در مسیر شهدا گام برداریم بیان کرد: شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی انتخاب شده خداوند متعال بوده  و در نزد خداوند بهترین روزی‌ها برایشان رقم خورده  و برای مجاهدت در دیار غربت ثوابی دو چندان نصیب آنها شده است.

جانشین فرماندهی لشکر 25کربلا با اشاره به اینکه برای استقبال از پیکر این دو شهید مدافع حرم خان طومان مراسماتی برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است افزود: مراسم استقبال از دو شهید در لشکر عملیاتی 25 کربلا به صورت سازمانی و با حضور پاسداران در روز یکشنبه هفته آینده 15 تیر  و مراسم شب وداع  با حضور مردم شهید پرور مازندران بعد از نماز مغرب و عشا در پارک موزه دفاع مقدس در کنار هشت شهیدی که در این مکان مقدس آرام گرفتند برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم تشییع شهید مدافع حرم سعید کمالی در شهرستان ساری و شهید مدافع حرم علی جمشیدی در نور در روز دوشنبه هفته آینده، 16 تیر به دست مردم غیور مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/681/ر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار