کد خبر: ۱۲۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
استاندار مرکزی:
اراک- استاندار مرکزی گفت: در سال جاری از لحاظ موضوع اعتبارات شرایط سختی پیش رو است و مدیران دستگاه‌ها باید درحوزه هزینه اعتبارات اولویت بندی را مد نظر قرار بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر روز شنبه در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی اظهار کرد: هنوز تحریم‌ها و خیانت‌های دشمنان علیه ملت ایران نه تنها پایان نیافته بلکه شدیدتر گذشته ادامه دارد اما هم ملت و هم مدیران شرایط را به خوبی درک می‌کنند و با استفاده از مکانیزم‌های خاص از این بحران‌ها نیز همچون گذشته به سلامت عبور خواهیم کرد.

وی بیان کرد: توزیع اعتبارات بودجه امسال در کشور و به تبعه آن در استان مرکزی با شرایط سخت روبه‌رو است و این توزیع بودجه در دو بخش هزینه‌ای و تملک دارایی در استان باید صورت بگیرد.

استاندار مرکزی افزود: البته می‌دانیم این اعتبارات نه در بخش هزینه‌ای و نه در بخش تملک دارایی پاسخگویی دستگاه‌های استان نیست، اما باید توجه کنیم که امسال برای درآمدها و بودجه کشور سال پرفراز و نشیبی برای دستگاه‌ها به شمار می‌رود و مدیران همه دستگاه‌ها این موضوع را جدی بگیرند زیرا می‌توانیم با استفاده از مکانیزم‌های که در بودجه آمده شرایط سخت را در حوزه اعتبارات هزینه‌ای را پشت سر بگذاریم.

وی تاکید کرد: مدیران دوران سخت، یعنی مدیران امروز بنابراین باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم راهکارهای مناسب برای گذر از این بحران‌ها را پیدا کنیم. چنانچه در گذشته نیز این اتفاق افتاده است.

آقازاده در مورد تکمیل بیمارستان ولیعصر اراک نیز عنوان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه (نوبخت) قول داده ۱۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات این بیمارستان برای تکمیل اضافه کند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: می‌توانیم از ظرفیت‌های بسیار خوب بسیج سازندگی در استان بهره ببریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار