کد خبر: ۱۲۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از ثبت‌نام ۸۰ درصدی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در زنجان خبر داد و گفت: مراحل ثبت‌نام قطعی 83 هزار و 124 دانش‌آموز مقطع ابتدایی در سامانه سناد انجام شده است.

صیاد سلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام برای سال تحصیلی آینده در مدارس استان زنجان آغاز شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از ثبت‌نام ۸۰ درصدی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در زنجان خبر داد و افزود: مراحل ثبت‌نام قطعی 83 هزار و 124 دانش‌آموز مقطع ابتدایی در سامانه سناد انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع دانش‌آموزان ثبت‌نام کننده در مقطع ابتدایی در زنجان 42 هزار و 119 دانش‌آموز دختر هستند، افزود: جنسیت ۴۱ هزار دانش‌آموز نیز پسر است.

سلامی همچنین به ثبت‌نام ۷۲ درصدی دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول در زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳۱ هزار و ۹۳۳ دانش‌آموز در این مقطع ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مشکلات سامانه سناد در فرآیند ثبت‌نام عنوان کرد: سرعت پایین و قطعی ارتباط سامانه طی 3 روز از زمان بروزآوری از جمله مواردی بود که کار ثبت‌نام دانش‌آموزان را به تاخیر انداخت.

وی خاطر نشان کرد: با این وجود با همت و تلاش مدیران و کادر مدارس فرآیند ثبت‌نام در مدارس مطلوب ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار