کد خبر: ۱۲۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
گروه استان‌ها - مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب گفت: ایستگاه بزرگ ۲۳۰ کیلوولت شهید سلیمانی کرمانشاه که با تلاش مهندسان بومی راه‌اندازی شده آماده بهره‌برداری است.

علی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: عملیات اجرایی 12 پروژه مهم در حوزه برق با اعتبار 400 میلیارد تومان در سه استان غربی از سال گذشته آغاز شده و بیش از 90 درصد آن‌ها به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به پروژه‌های استان کرمانشاه گفت: پست 230 کیلوولت شاهد(شهید سلیمانی) با اعتبار 120 میلیون تومان از طرح‌های استان است که توسط مهندسان کرمانشاهی راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب با بیان اینکه ایستگاه بزرگ 230 کیلوولت شاهد کرمانشاه و اتصالات مربوطه آن آماده بهره‌برداری است افزود: هدف از ساخت ایستگاه انتقال برق شاهد، افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق، کاهش تلفات و امکان تغذیه پست‌های فوق‌توزیع جدید در شهرستان کرمانشاه با توجه به رشد مصرف است.

اسدی افزود: صنعت برق آمادگی کامل دارد تا در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه منطقه حرکت کرده و به صنعتی شدن کرمانشاه و غرب کشور کمک کند.

وی بیان کرد: این پروژه به ظرفیت 320 مگاولت‌آمپر، دارای دو ترانس 160 مگاولت‌آمپر، دو فیدر خط 230 کیلوولت، چهار فیدر خط63 کیلوولت، دو فیدر ترانس 230 کیلوولت، دو فیدر ترانس 63 کیلوولت، بیش از سه کیلومتر خط 63 کیلوولت دومداره و بیش از یک کیلومتر خط 230 کیلوولت دومداره است.

اسدی با بیان اینکه در دو استان کردستان و ایلام نیز پست 230 کیلوولت در حال انجام است عنوان کرد: این طرح‌ها در وزارت نیرو و در راستای تأمین برق و عبور از پیک 99 انجام شده است.

وی با اشاره به تأمین برق کارگاه‌ها و صنایع در سال جهش تولید گفت: تمام توجه به این است که برق بیشتر به سمت تولید برود و در این صورت اشتغالزایی و تولید ثروت ملی را به ارمغان می‌آورد.

تلاش می‌شود ترکیب انرژی استان به سمت صنعتی شدن حرکت کند افزود: در صورتی که مشترکان صنعتی صرفه‌جویی کنند در قبال 10 درصد صرفه‌جویی 20 درصد پاداش دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/832/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار