کد خبر: ۱۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۹
مدیر کل روابط عمومی راه‌آهن با اشاره به مسدود شدن خط آهن جنوب در منطقه سپیددشت به چمسنگر از صبح امروز، گفت: تا یک ساعت دیگر این خط باز می‌شود.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از فارس، صادق سکری،‌اظهار داشت: صبح امروز به دلیل بارندگی شدید در کیلومتر 417 راه‌آهن تهران- جنوب در منطقه سپید دشت به چمسنگر ریزش کوه در خط ریلی این منطقه رخ داد.
 
مدیر کل روابط عمومی راه‌آهن ادامه داد: به دلیل ریزش کوه 150 متر از این خط ریلی مسدود شد. ضمن آنکه قطار فوق‌العاده تهران - مشهد نیز با هوشیاری لکوموتیوران در نزدیکی محل بروز این اتفاق ترمز سریع انجام داد که البته آسیبی را متوجه مسافران نکرد.
 
وی با تاکید بر اینکه هیچگونه حادثه خروج قطار از خط نداشته‌ایم، بیان کرد: همکاران فنی راه‌آهن در منطقه لرستان در حال بازگشایی مسیر هستند، بارندگی در این منطقه زیاد است اما تلاش می‌کنیم تا یک ساعت دیگر این خط ریلی بازگشایی شود.
 
وی با بیان اینکه قطارهای در حال سیر تا زمان بازگشایی این خط متوقف هستند، گفت:‌تاخیری در حرکت قطارهای مسیر جنوب از تهران رخ می‌دهد اما مدت زمان آن زیاد نخواهد بود و در این مدت از مسافران پذیرایی می‌شود.
 
مدیر کل روابط عمومی راه‌آهن بیان کرد: خط آهن جنوب به دلیل آنکه بیش از 50 سال پیش ساخته شده و تا کنون بازسازی نشده بود، فرسوده شده است؛ راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از اواخر سال گذشته عملیات بازسازی و بهسازی این خط ریلی را آغاز کرده است و تا کنون درصدی پیشرفت داشته است.
برچسب ها: ریزش ، قطار ، کوه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار