کد خبر: ۱۲۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
زیدان نعمت آسمانی مادرید است
در توییتر دیدم که زیدان به ازای هر ۱۹ بازی به عنوان سرمربی رئال مادرید یک جام کسب کرده است. زیدان یک نعمت آسمانی است و مردم هرچه بخواهند می‌توانند در موردش بگویند، ما به کسب عناوین قهرمانی ادامه می‌دهیم.

فلورنتینو پرز بعد از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا مدعی شد که سرخیو راموس در این تیم بازنشسته خواهد شد.

به گزارشتابناک ورزشی، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید خیال هواداران را راحت کرد و اطمینان داد که سرخیو راموس، کاپیتان موثر و با تعصب مادریدی‌ها در این تیم خواهد ماند؛ هرچند که هنوز خبری از مذاکره برای تمدید قرارداد نیست.

رئال مادرید / لالیگا / اسپانیا / Real Madrid / Laliga / Spain

مارکـا نوشت که پرز در پایان جشن قهرمانی تیمش گفت: راموس تا آخر عمر اینجا خواهد ماند. خیال هواداران راحت باشد. او یک لیدر تحسین برانگیز بوده و او نقش زیادی در اتحاد تیم ایفا کرده است. همه خیلی خوب بودند، اما کریم به طور خاصی خوب بود. واقعاً همه خوب بودند. سرخیو کاپیتان تیم است، اما نقشی فراتر از کاپیتان دارد، کورتوا باورنکردنی بود و مربی هم معمار تمام این‌ها بوده است.

پرز ادامه داد: در توییتر دیدم که زیدان به ازای هر ۱۹ بازی به عنوان سرمربی رئال مادرید یک جام کسب کرده است. زیدان یک نعمت آسمانی است و مردم هرچه بخواهند می‌توانند در موردش بگویند، ما به کسب عناوین قهرمانی ادامه می‌دهیم. می‌خواهیم از کسانی که به هر نحو تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته اند یاد کنیم، کسانی که روز‌های بدی داشته اند و کسانی که امروز نتوانستند اینجا باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار