کد خبر: ۱۲۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
گروه استان‌ها -رئیس شرکت نفت فلات قاره ناحیه بوشهر با تاکید بر مقابله همه جانبه با ویروس کرونا گفت: اقدامات شرکت نفت فلات قاره بوشهر برای مقابله با کرونا به صورت روزانه رصد و پایش می‌شود.

غلامرضا خواجگانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تاکید بر مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: در این راستا اقدامات گسترده‌ای برای مقابله با این ویروس در شرکت انجام می‌شود.

وی به اهمیت مقابله با ویروس کرونا در محیط کار اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم برای مقابله با این ویروس همه  مردم همدل و متحد باشند و رعایت نکات بهداشتی و همچنین بهداشت فردی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه شرکت نفت فلات قاره بوشهردارای محیطی عاری از ویروس کرونا است افزود:الحمد الله ما توانسته‌ایم به کمک یکدیگر محیط عملیاتی تدارکاتی شرکت نفت فلات قاره را به خوبی سالم نگه داریم که این مهم با حمایت همه همکاران در سطوح مختلف محقق شده است.

رئیس شرکت نفت فلات قاره ناحیه بوشهر با اشاره به بهبودی وضعتی بهداشتی در مقابله با کرونا گفت: با تامین تجهیزات مورد نیاز اکنون  وضعیت مناسب بهداشتی حاکم است  و در این راستا بخشی از دغدغه‌های بهداشتی همکاران برطرف شده است.

خواجگانی، هماهنگی بسیار مطلوب این شرکت با مرکز بهداشت بوشهررا مورداشاره قرار دادو افزود: در این زمینه توانستیم جلسات مختلفی برگزار کنیم و نقاط حساس و پرتردد و آسیب‌پذیر همچون مهمانسرا در اولویت کاری قرار گرفت و از حضور میهمانان ممانعت شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی همکاران شرکت نفت فلات قاره به صورت طرح اقماری در حال فعالیت هستند خاطرنشان کرد:این کارکنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به تمام مفاد دستورالعمل پایبند باشند و البته تاکنون به خوبی همراهی کردند.

رئیس شرکت نفت فلات قاره ناحیه بوشهر با تاکید بر مقابله همه جانبه با ویروس کرونا در این شرکت گفت: در این راستا کارت سلامت کارکنان به صورت ماهانه بررسی می‌شود.

خواجگانی ، با بیان اینکه  ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده توسط واحد HSE در اختیار همکاران قرار می‌گیرد گفت:این اقلام در چند مرحله خریداری شده و در اختیار همکاران قرار گرفت و تا پایان بیماری کرونا این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اتباع خارجی مستقر در شناورها قبل از ورود به اسکله تدارکاتی معاینه می‌شود افزود: در صورت مشاهده موارد مشکوک از ورود آنها به  اسکله تدارکاتی عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ممانعت می‌شود و همچنین الزامات شدید نظارت بر مواد غذایی برای ورود به شناورها توسط واحد HSE صورت می‌گیرد.

رئیس شرکت نفت فلات قاره ناحیه بوشهرتاکید کرد: خدمات کارکنان این شرکت  در راستای توانمندی اقتصادی کشور ستودنی است چراکه در گرمای طاقت‌فرسا شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

خواجگانی ضدعفونی سطوح در ستاد و مناطق عملیاتی را مورد اشاره قرار داد تصریح کرد: در این راستا اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از ابتلای کارکنان به این ویروس شامل مواد ضدعفونی‌کننده سطوح، ضدعفونی‌کننده دست، ماسک و دستکش تامین و همه اقلام مورد نیاز تهیه شده است.

وی، با تاکید بر مقابله همه جانبه با ویروس کرونا گفت:  اقدامات شرکت نفت فلات قاره  بوشهر برای مقابله با کرونا به صورت روزانه رصد و پایش می‌شود.

شرکت نفت فلات قاره ناحیه بوشهر خدمات تدارکاتی و پشتیبانی به سکوها و مناطق عملیاتی نفتی در خلیج‌فارس برعهده دارد.

انتهای پیام/190/ ع

برچسب ها: ویروس کرونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار