کد خبر: ۱۲۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح نشاط معنوی رایگان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، طرح‌های اجرایی سازمان اوقاف از طریق فضای مجازی برگزار شده است و هیچ کدام از طرح‌ها لغو نشده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در فصل تابستان طرح نشاط معنوی برای غنی کردن اوقات فراغت و ارتباط گیری موثر با دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، گفت: اجرای این طرح از تاریخ ۲۱ تیرماه تا ۲۰ مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: هدف از اجرای طرح زمینه‌سازی تربیت نسل نوجوان و جوان، ترویج معارف اسلامی، غنی کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

موسوی در ارتباط با شیوه اجرای طرح نیز گفت: طرح نشاط معنوی ویژه تابستان از طریق کانال‌های ایجاد شده توسط امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور مبلغین که از طرف اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف مامور به انجام فعالیت‌های فرهنگی در این کانا‌ل‌ها شده در حال اجراست.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان شرکت کننده در این طرح طی سال گذشته مخاطب اولیه طرح هستند، گفت: البته از سایر دانش‌آموزان نیز مخاطب گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان طبق سنوات گذشته در این طرح کاملا رایگان بوده و هیچ وجهی دریافت نخواهد شد، گفت: محتوای طرح نیز همچون سنوات سال گذشته خواهد بود.

موسوی گفت: جلسه با سرگروه مبلغین برای توجیه مبلغین و ادمین کانال‌ها برگزار و نکات لازم برای بهره‌برداری بیشتر تذکر داده شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: در این کانال‌های مجازی سخنرانی‌های کوتاه کاربردی، برگزاری مسابقات مختلف از جمله روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، اذان، قرائت تقلیدی، طراحی، نقاشی، خوشنویسی و مشاوره مجازی و ... برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/73005/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار