کد خبر: ۱۲۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
فرماندار رباط‌کریم گفت: در راستای خدمت‌رسانی و افزایش سرانه‌های بهداشتی و درمانی، با مشارکت بخش خصوصی به‌زودی بیمارستانی مجهز در شهر پرند افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط‌کریم، به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری رباط‌کریم، نظام ملکشاهی بابیان این که در حال حاضر بسیاری از شهروندان پرندی برای روند درمان خود به شهرهای رباط کریم و شهریار می‌روند، درباره کمبود سرانه‌های درمانی شهرستان اظهار داشت: با توجه به این که بسیاری از شهروندان مشکلات عدیده‌ای در خصوص رفتن به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) رباط کریم را دارند لذا تمام توان خود را بر این مهم استوار نموده‌ایم تا هرچه سریع ‌تر مزید بر سه درمانگاه خصوصی صابر، سلام و مهر، ساختمان مرکز درمانی دی کلینیک که نیاز به تجهیز دارد را به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به روند ایجاد بیمارستان مجهز در شهر پرند عنوان کرد: در جلسه کارگروه ویژه بهداشت و سلامت خانواده که در روز جمعه 27 تیرماه برگزار شد در خصوص احداث بیمارستان مجهز با همکاری خیران و شهرداری موضوعاتی مطرح و مقرر شد مسئول متولی برابر بند 6 ماده 55 قانون اساسی با حفظ مالکیت در شهر زمین رایگان در اختیار بخش خیران بخش درمان قرار گیرد. ناگفته نماند در شهر پرند، زمینی با کاربری مربوط به بیمارستان نیز تعریف و تعبیه شده و مترصد آن هستیم تا از ظرفیت بخش خصوصی و خیران برای احداث آن استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان رباط کریم با بیان اینکه در حال حاضر اولویت ما احداث بیمارستان خصوصی در این شهر است، عنوان کرد: چنانچه نتوانیم این مهم را محقق کنیم حتماً دولت به پای کار می‌آید و برای احداث بیمارستان برای ساکنان پرند اقدام خواهد نمود.

ملکشاهی در ادامه درباره روند پیشرفت بیمارستان 96 تختخوابی نیز گفت: بیمارستان 96 تخت خوابی یک بیمارستان خصوصی است که چند مشکل از جمله نبود پارکینگ و تأمین اعتبارات، سدی بر روند احداث آن ایجاد کرده بود که با برطرف شدن دو مشکل فوق، روند اجرایی آن از سرگرفته شده است.

انتهای پیام/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار