کد خبر: ۱۲۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
عباس زاده با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی:

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به اهداف پشت پرده نقض آتش بس در یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی، گفت: به نظر می رسد سعودی ها درصدد افزایش فشار بر یمنی ها هستند تا از این طریق امتیازات بیشتری بگیرند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی ائتلاف سعودی دریافته که نمی تواند از طریق جنگ و تجاوز به مسئله یمن خاتمه دهد از این رو تلاش می کند با افزایش فشار، به سمت برقراری مذاکره یکجانبه گام بردارد.

وی ادامه داد: گفتگوهای یمنی – یمنی تنها راه نجات این کشور بشمار می رود اما این مسئله زمانی به نتیجه می رسد که کشورهای متجاوز دست از دخالت در یمن بردارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: این مهم در حالیست که نقش های مکرر آتش بس از سوی سعودی ها با سکوت مجامع بین المللی مواجه شده در حالی که قرارداد استکهلم با نظارت کشورهای مختلفی به ثمر رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم ایالات متحده دست از حمایت ائتلاف سعودی در تجاوز به یمن بردارد، زیرا این مهم موجب خواهد شد سعودی ها با واقعیت جنگ در یمن مواجه بشوند.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ مرتبه آتش بس الحدیده را نقض کرد./

پایان پیام

برچسب ها: عربستان ، یمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار